Fullt ös

I helgen har det varit full fart. I fredags fick jag vara hemma och passa goa Selma i några timmar och sen var det tentaskrivande. I lördags fortsatte jag med tentan, fick med L och J för att sen svida om till överraskningsfest! Riktigt trevligt och skoj :) Brudparet kom hem efter att ha gift sig på Mallorca förra onsdagen. Så när de kom hem överraska vi dem med gäster, tårta, vin och annat gott. Söndagen, igår, var vi till K:s föräldrar på lunch. De hade Selma där så blev fast med henne några timmar. Det var bara jag som fick följa med på toa, skulle hålla handen, leka och när vi skulle äta började hon storgråta och skulle sitta i knä. Nu är inte Selma mitt barn men det känns skönt att hon ser mig som en trygghet och hon kanske behöver lite extra nu när efter allt med lillebror? Senare på kvällen var det söndagsmys som vanligt. Denna gången med hemmagjord potatisgratäng som Kim gjorde. Så himla gott!!

Nu natten för imorn ringer klockan 06.20... härligt!!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/2155047/images/2012/pic_5057940b9606ee6da387a2b0.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0